Donnerstag, 28. Februar 2008

Alte soiuri

Astazi se fac trei saptamani de cand fug de burta, luand in considerare faptul ca o saptamana de fuga nu e ca una de luna. Evident e mai scurta decat vestimentatia impermeabila. Patru zile. Atat dainuie Golgota mea periodica. Dar duhovnicii avizati mi-ar da dreptate cand afirm ca sunt un egoist Hristos masochist. Deci nu ma plang, din contra, supliciul concis arboreste intr-o volubila potenta ce ma absoarbe vreo doua, trei ore. Totusi as vrea sa eludez amanuntele impactului activitatii asupra fizicului si psihicului meu mocnit. Pe de alta parte doresc sa-mi onorez promisiunea si sa descriu alte elemente relationale ivite pe parcursul traseului.
De indata ce talpile adidasilor fluenti snopesc asfaltul si primele palcuri de manelisti sunt devansate, isi fac aparitia grupurile de adolescente febrile.
Asociate cate doua, trei, isi desfasoara promenada cu pas agale de-a lungul digului carunt. Etaland portul lor sporadic, insusit prin hipnoza media, ele scutura priviri obtuze, sfioase, urmate de susoteli si desfatari libovite. Cutezanta puerila le insufla puterea de a depasi orice retineri, dand frau liber exprimarii dezinvolte, exercitiu de umanitate refulat odata cu inaintarea in varsta. Bine, modul in care o fac e lipsit de orice gratie si diplomatie.
... Dar pe cand le vor invata pe astea, vor ceda atitudinea fireasca, degajata.
Unele chiar ma fluiera, altele incearca sa imi taie calea. Nu ma amagesc singur, fac asta aproape cu oricine, nu ca as fi eu vreun Adonis. Problema e ca in ciuda diferentei de ani, cateodata iti fauresti ganduri corupte prin excesul de libido, care la mine de cateva saptamani nici nu mai stiu unde sa il imbulzesc, ca-mi iese prin porii ce deja scuipa excesiv transpiratie. Dar e un impuls pe care inca il tin sub control, nu de aprehensiunea gratiilor de fier ruginit, ci din simplul motiv ca, daca as articula vreodata la anii mei o faptura de saptesprezece ani, n-as mai putea sa scap de staruintele ei.

Keine Kommentare: