Montag, 11. Februar 2008

Unul dintre raspunsuri

Am fost cazut la pamant si calcat in picioare,
de persoane ce n-au cedat pan-n-am sistat din miscare,
luand viata ca pe-o incercare, visand la impacare cu-nsetare,
angrenat in cursa spre disparare, hmm...
Poluare-n oceane, deseuri in corp,
topoare-n coloane omoara oameni cu euri in cord.
Am visat la pregnanta, dar a fost stearsa-n instanta de stanta,
pichete pe fata, tichete de masa ma-nvata sa nu cred in speranta,
oare cum pot altii?
Cand corporatii vor cotatii, inflatii sting natii, cum sa dormi?
Simt fiori, masoni frivoli cauta noi pioni pentru razboi
prin coli fac robi din noi.
Vad trupe legionare, regi fara legi morale,
de ei te legi pe veci deci cum sa alegi o cale?
Atatea patimi, uitam pagini de lacrimi si dafini din datini ...
luna urca-ncet printre paltini.
Afara vara, spre seara iesim din scara,
inmarmurit stau stana, doar eu si el in strada.
Ma uit in ochii lui intelepti si-ntreb,
caci vreau sa inteleg cum sa te-ndrepti cand astepti sa fii intreg.
El incepe sa-si mute firele carunte de pe frunte,
priveste spre curte si-mi raspunde:
singura punte ... e jumatatea, gaseste-o, umple-ti partea
cu bunatatea, dreptatea si incheie-ti cartea.
Inchide-ncet o parte de lume-n pleopa si-mi spune-n soapta:
ea te asteapta in alta halta.
Deci fugi spre ea, prin zile lungi de soare-n dungi si fulgi de nea
s-apuci atunci s-ajungi o stea ...

Keine Kommentare: