Mittwoch, 13. Februar 2008

Piatra si floare de colt

Ciudat malul asta. Nici nu mai tin minte exact de cand cursul m-a oropsit in ponorul acesta inlacrimat. Pielea rugoasa se repeta in sticla puhoiului framantat de gafaiala entuziasmata a naturii. Privesc neaparat in toate directiile si vad tot. Absolut tot ... si totul e in perpetua actiune. Doar eu sunt procletit cu imposibilitatea clintirii. Sunt franturi de clipa cand mutenia intregului ma inveleste. Alteori fiare ce zbiara m-nghit in gemetele lor. Stiu tot, dar la ce folos cand nu il pot impartasi? Daca as putea degusta savoarea somnului tamaduitor...

Despicarea brusca in lut imi farmeca racoarea. Silueta ei neprihanita isi dezveleste ondulos reliefurile slefuite cu dalta majestuoasa a timpului in nadra fecunda din adancuri. Talia arcuita ii balanseaza atent intreaga statura spre razele de viu, ce o insufletesc in fiecare moment. Coroana din alb limpede ii scalda obrajii virgini in focul din cer, si se desfata. Ma priveste acum. O privesc si eu din toate partile, cum as putea altfel? De as reusi sa-i soptesc tot ce este ea pentru mine ... dar nu pot, nu indraznesc.

Globul de aur este substituit de cel de argint. De atatea ori incat am incetat sa numar. Si ea e tot aici. Nu vrea sa ma paraseasca. Trebuie sa dau dovada de semetie, daca nu o voi face acum stiu ca restul va ramane pictat in tenebrele deceptiei. Se apleaca incet spre mine. O voi strange, chiar daca nu am brate. Nu se opreste. Se intinde peste mine si fiorul imi devoreaza ratiunea. Acum e incremenita si nu-i mai simt sfigmosul. Am ezitat prea mult, toata viata ei ...

As varsa suferinta in siroaie, dar nu pot. Tipatul naturii e aproape, il simt cum alearga furios prin ramurile gigantilor cu podoabe verzi. Si prima lacrima imi pateaza trupul uscat. Credeam ca e ea, salcia care sufera pentru suferinta mea, dar acum urmeaza alti stropi. Vin de peste tot in cadenta confuza. E umezeala si la baza mea si parca temelia se clatina incet. Cursul s-a intors dupa mine. Nu-mi mai pasa. Macar sa ma poarte spre alta placenta, unde sa uit si sa renasc nadejde completa.

2 Kommentare:

ar16zpy hat gesagt…

Spune lumii sa te voteze! Votati Gozman la http://roblogfest.ro

(Daca nu, votati-ma pe mine :)) )

ar16zpy hat gesagt…

Look what i found:

Simona Lazar (27-10-2006 10:37:15 PM): si ce vrei sa faci cu textele astea?
Vlad Gozman.... (27-10-2006 10:37:28 PM): sa-mi deschid supermarket

and MANY more :))