Freitag, 9. Mai 2008

Defel

Asta-i momentu-n care, dai tot din tine,
serpi cu venin, venind spre tine-n serpentine.
Aceleasi sterpe tine, terne-n vine, eterne, -n fine,
temeri, crime, incep sa-ncline din temelie.

Ce-ti trebe tie, cere fire, nu bere-n zile la betie,
caci vere, cerne-n fire erezie! ... Pacea?
O fantezie. Credeai ca lumea-i buna?
Cand o furtuna inoportuna inunda o comuna?

In lupta cu propria natura, credeai ca-i faci fata?
Taci, lasa. Vraci farsa lasa lumea-n canci arsa.

E plin de ei, si tu o stii. Declin de zei evrei,
printre cei cu mosii. Vezi monstrii dominand prostii,
leprosii, cristosii, copiii nostri, toti stirbi printre ostiri?

E-un pas mic de la inger la demon, de la scancet la te rog,
nascut din pantece de rob. Adn-n genom, samanta stearpa,
paranoic matol de la alcool si iarba, si chiar ca-mi
aduc aminte de timpuri, cand desfaceam stive de plicuri,
goleam sticle-ntre tripuri s-o ardeam strict pe tertipuri.

Tipe si ticuri s-au scurs desarte, si pus pe fapte,
m-am dus departe, sus spre apus si noapte,
lasand in spate, zilele calde, berile-n halbe,
chipuri marsave slabe, ziduri si drame grave.

Nopti albe inca-mi intuneca orizontul, cu nori in frontul
din care-adulmeca corbii mortul. Dar toate vor fi totul
cand voi fi una cu nimicul, intunericul, lumina, si prin fascicul ...

Vad nume, citindu-mi versurile postume, plansete, glume,
stranse de lume, la varste nebune. Si daca vezi panzele sumbre
din pasle nocturne-n urne, prin rastete, urlet, spune ...
Vad nume, citindu-mi versurile postume, plansete, glume,
stranse de lume, la varste nebune. Si daca vezi panzele sumbre
din pasle nocturne-n urne, prin rastete, urlet, spune ...

Am acumulat atata ura incat fiinta-mi suspina,
durerea-o suprima melodia sublima-n surdina.

Bag timbru sub limba, aceeasi doza-mputita.
Combin nevroza cu frica, intr-o scleroza multipla.

Spiritu-mi tipa, striga, plimb spirtu-n sticla,
sting filtru-n tipla si-nfig cutitu, spintec!

Doamne sfinte, suntem doar oameni printre
toane, instincte si sufletul ne doarme sprinten.

Fara vreo sfanta cauza, simturile-mi sunt in pauza,
infrant de clauza dau sa vad malul dincolo de Stix trecand in mauza...

Insa golul e fervent si imi inghite intentiile lent.
Sunt ce-am vrut sa fiu pe-alocuri. Nimic. Si nimicul e totul.

Keine Kommentare: